معاون وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کرد

معاون وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک ، دکتر غریب مدیرکل اجتماعی استانداری قم و هیئت همراه صبح روز چهارشنبه ۲۶ مهر از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیدعلی کاظمی معاون وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک ، دکتر غریب مدیرکل اجتماعی استانداری قم و هیئت همراه صبح روز چهارشنبه ۲۶ مهر از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کردند. 
در ابتدای این بازدید محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری قم ضمن خوشامدگویی به میهمانان به معرفی کلی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری و فعالیت‌های ویژه مجتمع پردیسان پرداخت و آماری از تعداد کودکان و نوجوانانی که از خدمات مراکز کانون پرورش فکری قم استفاده می‌کنند ارائه کرد. 

معاون وزارت دادگستری و دبیر مجمع ملی حقوق کودک از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کرد

سیدعلی کاظمی نیز پس از بازدید از کارگاه‌های مختلف هنری مجتمع، کتابخانه‌های کودک، نوجوان و فراگیر  و موزه تاکسیدرمی، آسمان نما و کارگاه‌های علوم و زیست و شاهنامه‌خوانی از وجود چنین ظرفیت کم نظیری در استان قم ابراز خوشنودی کرد. 

معاون وزارت دادگستری و دبیر مجمع ملی حقوق کودک از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کرد

وی افزود به دنبال آن هستیم محیط‌های خلاقانه‌تری برای کودکان ایجاد کنیم که حاصل آن رویدادهای نوآوری برای کودکان باشد.  با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که اینجا وجود دارد می‌تواند ناو نوآوری کودکان باشد تا کودکانی که اینجا وارد می‌شوند بتوانند با آخرین علوم روز و استفاده از تکنولوژی آشنا شوند و از آن بهره ببرند. 

معاون وزارت دادگستری و دبیر مجمع ملی حقوق کودک از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کرد
در انتهای این رویداد و نشست صمیمانه با کارشناسان کانون پرورش فکری مجموعه دوجلدی کتابهای همین نزدیکی که مجموعه آثار شعر، داستان و نوشتن خلاق اعضا در کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری قم است و همچنین آثاری از کارگاه‌های هنری و کاردستی توسط کارشناسان ادبی و هنری  از طرف اعضای کانون قم به جناب اقای کاظمی تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =