تکریم زبان آموزان باید در الویت کار کانون زبان باشد

معاون اداری و مالی کانون زبان ایران گفت: مشتری مداری در الویت کار باشد زیرا این تکریم و احترام به زبان آموزان و توجه به مسائل آنان در جذب افراد دیگر به کانون زبان تأثیر دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان همدان با حضور معاون اداری و مالی کانون زبان ایران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارشناسان کانون استان و مدرسان کانون زبان در مجتمع شهید مدنی همدان برگزار شد.

معاون اداری و مالی کانون زبان ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان همدان اظهار کرد: کانون زبان سابقه 100 ساله دارد و قدیمی ترین موسسه آموزشی در کشور است که زیر نظر کانون پرورش فکری کار می کند.

تکریم زبان آموزان باید در الویت کار کانون زبان باشد

رضا لیاقی  افزود: در سال هایی که کرونا خیلی موسسات را زمین گیر کرد کانون زبان هم شرایط بسیار سختی را  داشت زیرا اینجا یک موسسه خودگردان است.

وی ادامه داد: با مدیریت درست و به موقع بعد از کرونا به لطف خدا ما یک جذب بسیار بالایی از زبان آموز را در کانون زبان داشتیم و اکنون کانون زبان در حال رشد و حرکت رو به جلو است.

با بیان اینکه تکریم در موسسه زبان بسیار اهمیت دارد، گفت: مشتری مداری بسیار باید مورد توجه مدیر و کارکنان در مراکز کانون زبان باشد زیرا این تکریم و احترام به زبان آموزان و توجه به مسائل آنان در جذب افراد دیگر به کانون زبان تأثیر دارد.

تکریم زبان آموزان باید در الویت کار کانون زبان باشد

وی اظهار کرد: در این مراسم از زحمات دکتر پیمان رجبی تشکر می کنم، ایشان مدیری بسیار توانمند و پیگیر برای انجام امورات کانون زبان همدان بود اما براساس تغییرات صورت گرفته در مدیریت کانون زبان در سطح کلان کشور قطعا تغییراتی در سطح پایین رخ  خواهد داد.

لیاقی افزود: با توجه به ثبت نام در تابستان و پاییز انتظار بیشتری از استان همدان برای جذب زبان آموز داریم که ان شا الله در مدیریت جدید اتفاقات خیلی خوبی بیافتد.

وئ ادامه داد: سعی کردیم که برای مدیریت کانون زبان از افراد داخل کانون برای مدیریت استفاده کنیم از این رو رضا صابونچی به عنوان «مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان» استان همدان منصوب شد.

معاون اداری و مالی کانون زبان ایران بیان کرد: کانون زبان باید ارتباط خوب و گسترده ای با کانون پرورش فکری و مراکز آن داشته باشد.

تکریم زبان آموزان باید در الویت کار کانون زبان باشد

وی خاطرنشان کرد: البته در سه مرکز فرهنگی- هنری کانون همدان در تابستان امسال کلاس های زبان زیر نظر کانون زبان همدان برگزار شده است و بسیار مورد استقبال والدین قرار گرفت.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این آئین گفت: خوشحالیم که رویکرد کانون زبان یک رویکرد فرهنگی است.

معصومه ابراهیمی هژیر ادامه داد: مراکز آموزشی می توانند در بحث تعلیم و تربیت ورود کنند و یکی از این نکات هم رعایت حجاب و پوشش مناسب زبان آموزان است که طبق قوانین انجام شود معتقدم که هر مکان آموزشی مقدس است و باید حرمت آنجا نگه داشته شود.

وی افزود: آموزش در کلاس ها باید مستمر باشد و به خروجی کار دقت کنیم و این چیزی است که مدیر عامل کانون به آن اهمیت می دهند.

تکریم زبان آموزان باید در الویت کار کانون زبان باشد

مدیر کل کانون پرورش فکری خاطرنشان کرد: انتظار داریم که در زمینه فلسطین، ادبیات پایداری و شهدای استان همدان از طرف کانون زبان همدان کارهای چشمگیری را ببینیم.

سپس مدرسان کانون زبان مسائل و مشکلات کانون زبان همدان را با معاون اداری و مالی کانون زبان ایران در میان گذاشتند که مهم ترین آن ها به روزرسانی کتب کانون زبان و بازنگری مطالب آنها و تهیه یک ساختمان ثابت برای کانون زبان همدان بود که دیگر مجبور به جابجایی نشوند زیرا این جابجایی خود در جذب زبان آموز تأثیر منفی می گذارد.

تکریم زبان آموزان باید در الویت کار کانون زبان باشد

همچنین رضا  صابونچی ضمن تشکر از زحمات و خدمات پیمان رجبی مدیر اسبق کانون زبان استان همدان اظهار کرد: مشکلات وجود دارد اما باید با همکاری و سعی و تلاش بیش از گذشته، مسائل را حل کرد.

وی ادامه داد: کانون زبان قدمتی یک قرنی دارد و مشکلات موجود مربوط به یک شخص نیست و حل کردن آن هم توسط یک نفر صورت نخواهد گرفت بلکه همکاری و همیاری همه می طلبد.

مدیر کانون زبان همدان خاطرنشان کرد: مدرسان کانون زبان همدان جزو زحمتکشان مدرسان زبان هستند که با جان و دل کار انجام می دهند و همراه ما بوده اند.

در ادامه، حکم انتصاب رضا صابونچی از طرف معاون اداری و مالی کانون زبان ایران به عنوان «مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان» استان همدان به ایشان اهدا شد.

تکریم زبان آموزان باید در الویت کار کانون زبان باشد

گفتنی است پیش از این پیمان رجبی مدیر کانون زبان همدان بود که طی حکمی رضا صابونچی به عنوان مسئول کانون زبان همدان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =