وبینار مسئولان مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی برگزار شد

در وبینار مسئولان مراکز کانون استان‌ که با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد فعالیت‌های مراکز کانون در خصوص جشنواره قصه گویی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این وبینار که صبح امروز ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان بر فراهم شدن زمینه حضور علاقمندان به هنر قصه گویی تاکید کرد و گفت بر همین اساس و با توجه به استقبال انجام شده از جشنواره بخش‌های بین الملل، ۹۰ ثانیه این جشنواره تا پایان آبان ماه و بخش علمی آن تا ۵ آبان تمدید شده است.

 وی ترویج فرهنگ قصه گویی در بین عموم مردم را از اهداف این رویداد بین المللی و فرهنگی دانست و بر عمومی سازی این جشنواره از سوی مراکز  را خواستار شد .

گفتنی است در ادامه اطلاع رسانی در بستر شاد برگزاری کارگاه‌های قصه گویی ویژه اعضا و والدین، ارسال پوستر در فضای مجازی در شهرستان‌ها،  ارتباط با مدارس و دیدار با مسئولان شهرستانی و معرفی جشنواره، آمادگی قصه گویان برای شرکت در مرحله ی کتابخانه ای که ۷ الی ۸ آبان ماه در استان برگزار می‌شود  از مهمترین اقداماتی بود که مسئولان مراکز به آن اشاره کردند که در این نشست مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =