پویش قصه پروانه‌ها و مظلومیت فلسطین

کانون پرورش فکری مازندران  دو پویش با عنوان: پویش قصه پروانه‌ها و مظلومیت فلسطین را در حمایت از کودکان غزه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، معاون فرهنگی این کانون با بیان اینکه  به منظور حمایت از کودکان ونوجوانان مظلوم غزه، دو پویش با عنوان؛ از مظلومیت فلسطین چه می‌دنید و قصه پروانه‌ها ایجاد شده است افزود: همه علاقه مندان گروه سنی کودک ونوجوان می‌توانند با شرکت در این پویش‌ حمایت معنوی خود را از مظلومیت این کودکان عزیز اعلام نمایند.

فرشته شهمیرزادی اظهار داشت:  در پویش  قصه پروانه‌ها؛ علاقه‌مندان می‌توانند در قالب دل‌نوشته، آثار خود را به دبیرخانه مجازی این رویداد به شماره ۰۹۰۵۲۸۵۱۹۰۷۰ در پیام رسان بله و ایتا با محوریت  حوادث اخیر ارسال کنند.

وی ادامه داد: در پویش از کودکان مظلوم فلسطین چه می‌دنید نیز علاقه‌مندان می‌بایست در قالب فیلم،مصاحبه و سخنرانی آثار شان را به نشانی پیام رسان  بله و ایتا ارسال نمایند. 

معاون فرهنگی کانون مازندران افزود : مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این پویش تا ۱۱ آبان می‌باشد. و برگزیدگان با رای داوران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

پویش قصه پروانه‌ها و مظلومیت فلسطین

پویش قصه پروانه‌ها و مظلومیت فلسطین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =