بیانیه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حمایت  از کودکان مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

در این بیاینه آمده است:  

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)

بی تردید کسانی که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند.

دو واژه همدردی و هم بستگی، در مفهوم انسانیت ریشه دارند. امروز افزون بر جنبه دینی و معنوی که هر مسلمانی را به حمایت از کودکان مظلوم فلسطین فرامی خواند، هر آزاده ای در جهان که حتی اندکی به انسان و حقوق انسان ها می اندیشد، بحران فلسطین را بحران خود می داند و از این همه مصیبت که در گوشه ای از عالم بر سر انسانیت فرو می ریزد، داغدار است.رژیم خونخوار صهیونیستی، با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، دست به جنایتی غیر قابل تصور زد و حداقل صدها زن و کودک را به شهادت رساند.

اعلام همدردی با کودکان ونوجوانان فلسطینی ، نمادی از دادخواهی تمام فرزندان ایران زمین از مستکبران جهان و اعلام  هم بستگی  و همدلی میان کودکان ونوجوانان ایرانی و کودکان و نوجوانان مبارز فلسطینی است.  همدردی با مردمان سرزمینی که کودکانش تمام آیات جهاد را از حفظ دارند و خود تفسیر راستین آن آیاتند؛ سرزمینی که فرزندانش، طعم شهادت را خوب می فهمند و در کودکی بزرگ می شوند.  بی شک  سیل خشم و انزجار مسلمانان از این جنایت عظیم، دریای خونی خواهد شد که رژیم غاصب صهیونیست با دستان خودش آن را به جوشش در آورده و خود نیز در آن غرق خواهد شد

ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و خانواده‌های شهدای غزه قهرمان، این جنایت هولناک را به شدت محکوم نموده و  برای سرزمینی که گریه و غم و اندوه، به جای لبخند و شادی، همراه همیشگی کودکانش است آرزوی شادی وآرامش وآزادی داریم . 

فاطمه رستگار - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =