اعضا و مربیان کانون اردبیل حائز رتبه‌های برتر شدند

با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف در استان اردبیل، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان حائز رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف جشنواره شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، آیین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس، پیش از ظهر روز سه‌شنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولان ادارات در سالن جعفر ابراهیم (شاهد) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزار شد.

 در این مراسم علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با ارائه گزارشی از فرایند برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف در اردبیل گفت: پس از انتشار فراخوان این جشنواره درمجموع ۲۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۴۷ اثر در بخش جوانان و بزرگ‌سالان، ۸۳ اثر در بخش نوجوانان و ۳۳ اثر در بخش ویژه تحت عنوان وحدت ملی و ایران قوی شرکت کرده بودند که پس از بررسی آثار درنهایت ۱۳ اثر  به‌عنوان آثار برتر انتخاب شدند که از این تعداد ۵ اثر در بخش جوانان و بزرگ‌سالان، ۴ اثر در بخش نوجوانان و در بخش ویژه و آثار به زبان ترکی نیز در هرکدام دو اثر حائز رتبه‌های برتر شدند.

اعضا و مربیان کانون اردبیل حائز رتبه‌های برتر شدند

 بر اساس این گزارش، با اعلام اسامی برگزیدگان توسط هیئت‌داوران، فاطمه صباحی ۱۷ ساله، عضو مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل رتبه نخست بخش داستان کوتاه بزرگ‌سال را به دست آورده و از همین مرکز در بخش کودک و نوجوان جشنواره نیز صبا خوش افکار ۱۴ ساله رتبه‌ی دوم و محدثه علیاری ۱۵ ساله و آیسین قربانزاده ۱۴ ساله، به‌صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

همچنین سمیه حسین زاده و مهشید منصوری زاده از مربیان آفرینش‌های ادبی کانون استان به ترتیب رتبه سوم و شایسته تقدیری بخش بزرگ‌سال معرفی شدند.

گفتنی است در خاتمه‌ی این مراسم که از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل برگزار شد، از نویسندگان و صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جایزه، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =