کد خبر: 332342
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
میز خدمت کانون استان اردبیل در مرکز نمین  برپا شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، با برپایی میز خدمت در مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین، پاسخگوی مطالبات و سؤالات اولیای اعضا در این مرکز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، روز چهارشنبه سوم آبان ماه سال ۱۴۰۲ با حضور در مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین، در نشستی با جمعی از والدین اعضا، به تشریح اهداف و رسالت‌های کانون پرداخت.

علومی در صحبت‌های خود، فعالیت‌ها و خدمات کانون پرورش فکری را زمینه‌ساز پرورش استعداد کودکان و نوجوانان دانسته و خاطرنشان کرد با تلاش مربیان در این نهاد فرهنگی، کودکان و نوجوانان عضو مراکز در فراخوان‌ها و مسابقه‌های مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی افتخارات زیادی را کسب کرده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت پرورش خلاقیت در کودکان، اظهار داشت: کمک به شکوفا شدن خلاقیت از اهداف فعالیت‌های کانون است و ما با انجام این فعالیت‌ها تلاش می‌کنیم با پرورش ذهن خلاق و تقویت اعتمادبه‌نفس در کودکان و نوجوانان، آن‌ها را برای رودررو شدن با مسائل مختلف اجتماعی در سنین بالاتر یاری نماییم.

معاون فرهنگی کانون نقش خدمات کتابخانه‌ای، فعالیت‌های عمومی رایگان و کارگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی که به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود را در تربیت و رشد شخصیتی نسل آینده‌ساز کشور غیرقابل‌انکار توصیف کرده و از والدین خواست تا با فراهم ساختن زمینه حضور فعال فرزندانشان در مراکز کانون، در فصل تحصیل نیز از خدمات این نهاد فرهنگی استفاده کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه والدین نیز در خصوص موضوعات کتاب‌ها، انتشارات کانون، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی و برگزاری کارگاه‌های فصلی به طرح سؤالات و نظرات پرداخته و معاون فرهنگی کانون استان پس از شنیدن صحبت‌های حاضران در جلسه، به مسائل و موضوعات مطرح‌شده پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =