کد خبر: 332351
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
برگزاری نشست های تخصصی قصه گویی در مراکز کانون هرمزگان

با اعلام فراخوان، نشست های تخصصی ویژه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مراکز کانون هرمزگان با حضور علاقمندان به قصه گویی در حال برگزاریست.

به گزارش روابط عمومی کاننون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،نشست های تخصصی قصه گویی ویژه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی با موضوع تشریح شیوه نامه جشنواره بیست و پنجم ، انتخاب، پرداخت و اجرای قصه با حضور علاقمندان کودک و نوجوان و بزرگسال در مراکر کانون هرمزگان در حال برگزاریست .

در این نشست ها اعضا ضمن آشنایی با اصول اولیه قصه گویی و انتخاب قصه با راهنمایی و هدایت مربی به انتخاب و پرداخت  قصه های خود جهت شرکت در جشنواره  می پردازند. دیدن نمونه قصه های برگزیده سال های گذشته یکی از برنامه های اجرایی در نشست های تخصصی قصه گویی مراکز کانون است که اعضا ضمن آشنایی با شیوه های مختلف قصه گویی با آمادگی بیشتری وارد عرصه جشنواره می شوند. 

در این نشست ها مربی مسئول مرکز با تشریح شیوه نامه اجرایی جشنواره در خصوص اصول اولیه قصه گویی انتخاب،  پرداخت متن ، فن بیان و زبان بدن به صورت عملی آموزش هایی را برای اعضا شرکت کننده در نشست ها دارند.  در هر کدام از این نشست ها قصه گویان با نظارت و هدایت مربی به اجرای قصه های خود پرداختند . 

برگزاری نشست های تخصصی قصه گویی در مراکز کانون هرمزگان
گفتنی است، نشست های قصه گویی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان در حال برگزاری است.
لازم به ذکر است، بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی با هدف عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه‌گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش‌های «مدرن و کلاسیک»، «آیینی سنتی»، «زبان اشاره» و «۹۰ ثانیه‌ای» در حال برگزاری است.
علاقه‌مندان تا ۱۰ آبان ماه  ۱۴۰۲ فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود به پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانی kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =