قصه‌های "نظم و امنیت" یکی از بخش‌های بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی

علیرضا عیسی‌خانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اجرای مسابقه قصه گویی با عنوان قصه‌های "نظم و امنیت" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ علیرضا عیسی‌خانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اجرای مسابقه قصه گویی با عنوان قصه‌های "نظم و امنیت" خبر داد. قصه‌های "نظم و امنیت" یکی از بخش‌های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است که با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

محورهای اصلی این مسابقه، آسیب های فضای مجازی / فرهنگ و ترافیک / سرقت و مواد مخدر می‌باشد که علاقمندان می‌توانند در یکی از این سه حوزه به قصه‌گویی بپردازند.

عیسی‌خانی هدف از برگزاری مسابقه قصه‌گویی با موضوع نظم و امنیت را افزایش آگاهی کودکان نسبت به مسائل خطر آفرین، تکریم از جایگاه حافظان امنیت عنوان کرد که کودکان و نوجوانان به  صورت غیر مستقیم با برخی از نکات ایمنی و مراقبت از خود را بخصوص در فضای مجازی را یاد می گیرند. 

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آبان ماه به آدرس https://kanoonfest.ir  ارسال نمایند.

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی مرحله استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان با شعار " با _ قصه _لبخند _بسازیم"  در ۲۰ و ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =