جلسه مشترک کانون و اداره مدارس استثنایی آذربایجان شرقی

در دیدار معاونان کانون و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در خصوص چگونگی تعامل و همکاری‌های مشترک و همچنین در خصوص قصه‌گویی به زبان اشاره در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی بحث و تبادل و نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این دیدار که با حضور معاونین و کارشناسان کانون و اداره استثنایی استان برگزار شد بر لزوم همکاری بیشتر در خصوص مشارکت کودکان بانیازهای خاص در این جشنواره بحث و تبادل نظر شد.
شیدایی معاون فرهنگی استان با اشاره به این که قصه‌گویی یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد ارتباط با کودکان با نیازهای خاص است افزود: توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و شناسایی استعدادهای قصه‌گویی از جمله اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.
دکتر حافظی معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر بین دو مجموعه تاکید و بر استفاده از قصه‌گویی به عنوان ابزار تربیتی جهت انتقال مفاهیم اجتماعی به جامعه کودکان استثنایی اشاره کرد.
در این دیدار کارشناسان این دو نهاد فرهنگی و آموزشی در خصوص اقدامات مشترک برای افزایش مخاطبان قصه‌گویی به زبان اشاره و تمهیدات لازم برای حضور قصه‌گویان به زبان اشاره در مرحله استانی بیست و پجمین جشنواره‌لین‌المللی قصه‌گویی بحث و تبادل نظر کردند.
مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اواخر آبان با حضور قصه‌گویان منتخب در تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =