کد خبر: 332481
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
قدردانی مدیرکل کانون هرمزگان از معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی

مدیرکل کانون هرمزگان به پاس همکاری های مشترک فرهنگی و اجتماعی با اهدا لوح و هدیه از معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان با موسی عرب معاون فرهنگی و اجتماعی در محل دفتر ایشان دیدار کرد.
در این دیدار پروین پشتکوهی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شایسته دفتر مشاوره آرامش نیروی انتظامی با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان در برگزاری نشست های فرزندپروی بیان داشت: پلیس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و پژوهشی موجود در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کنند.
وی در ادامه با اشاره به نقش آموزش خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی ، اظهار داشت : والدین آگاه فرزندان ایمن تربیت می‌کنند، آگاه‌سازی والدین می‌تواند به تامین و ایجاد فضای امن خانوادگی، نظارت مناسب بر فرزندان و فضای احترام و صمیمیت بین آنها منجر و مانع از شکل گیری رفتارهای مخاطره آمیز و گرایش به بزهکاری در آنها شود.
در پایان مدیرکل کانون پرورش فکری با اهدا لوح و هدیه از موسی عرب معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی به پاس همکاری های مشترک در حوزه کودک ونوجوان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =