تمدید  مهلت ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره‌ی  بین المللی قصه گویی

دهم آبان آخرین مهلت ثبت نام علاقه مندان در جشنواره بین المللی قصه گویی مهلت ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری، همزمان با انتشار فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی و استقبال علاقه مندان به این مهارت زمان ثبت نام جشنواره تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد.
بر این اساس،   علاقه مندان به شرکت در این فراخوان در این زمان فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود به پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانی kanoonfest.ir مراجعه کنند.
در این راستا فراخوان این دوره از جشنواره از پایان شهریور ماه  منتشر شده بود و درحال حاضر مهلت شرکت در بخش‌های بین‌الملل و ۹۰ ثانیه‌ای تا پایان آبان و بخش ملی تا  ۱۰آبان ۱۴۰۲ تمدید شده است.
دبیر خانه این جشنواره در استان با نشانی شهرکرد بلوار طالقانی چهار راه ابوریحان و شماره تماس ۳۲۲۳۸۲۶۸-۰۳۸۳ آماده ی پاسخگویی به سوال ها است.  
شایان ذکر است مرحله ی استانی این رقابت با حضور قصه گویان برگزیده از ۲۱ کتابخانه ثابت استان و ۵ کتابخانه سیار روزهای ۲۰ الی ۲۲ آبان ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =