کد خبر: 332516
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
بازدید 128
جلسه ماهانه مسئولین مراکز برگزار شد

جلسه ماهانه مسئولین مراکز قم صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان در محل اداره کل کانون استان برگزار شد. آسیب‌شناسی برنامه‌های هفته ملی کودک، بررسی شیوه‌نامه طرح کانون مدرسه و برنامه‌ریزی برای مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم جلسه ماهانه مسئولین مراکز قم صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان در محل اداره کل کانون استان برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه محمد غفاری مدیرکل کانون استان قم ضمن محکوم کردن حملات رژیم غاصب اسرائیل با کودکان و مردم مظلوم غزه ابراز همدردی کرد. وی همچنین بر لزوم تقویت روحیه همدردی و ظلم ستیزی در کودکان و نوجوانان با شیوه‌های متناسب با سن آنان و فعالیت‌های کتاب محور تاکید کرد. 

جلسه ماهانه مسئولین مراکز برگزار شد

در ادامه جلسه پس از آسیب‌شناسی، نقد و بررسی و ارائه انتقادات و پیشنهادات در خصوص برنامه‌های اجرا شده در هفته ملی کودک توسط مربیان مسئول و کارشناسان حاضر در جلسه، از سوی مدیرکل استان از افرادی که در برگزاری پرشور هفته ملی کودک ایفای نقش کرده بودند با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد. 

جلسه ماهانه مسئولین مراکز برگزار شد

برنامه ریزی و تبادل نظر برای برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و همچنین بررسی شیوه‌نامه طرح کانون مدرسه و پاسخگویی به ابهامات این شیوه‌نامه از سوی شیرین دادخواه کارشناس فرهنگی کانون استان بخش پایانی این نشست بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =