کد خبر: 332517
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
بازدید 152
با «نسل پر فروغ» در جوادآباد استان تهران

تماشاخانه سیارکانون همزمان با روز نوجوان (هشتم آبان ماه) میهمان مدارس جوادآباد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، تماشاخانه سیارکانون همزمان با روز نوجوان (هشتم آبان ماه) میهمان مدارس جوادآباد شد.

به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان و دانش‌آموز، ویژه برنامه‌ای با عنوان «نسل پرفروغ» با حضور مدارس ابتدایی و متوسطه با همراهی عوامل تماشاخانه سیار کانون در میدان معلم جوادآباد و روستای آب باریک از توابع شهر جوادآباد در مقابل امامزاده معصوم و مظلوم از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

"نسل پر فروغ" به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و معاونت تولید در حمایت از کودکان غزه برگزار شد و همسرایی سرود «سلام فرمانده» با حضور کودکان و نوجوانان اجرا شد. از دیگر بخش های این ویژه برنامه می توان به  نمایش عروسکی، قصه‌گویی، نقالی، مسابقه و قرائت بیانیه و... که با هدف بزرگداشت روز نوجوان بود اشاره کرد.

سارینا سیف عضو نوجوان مرکز ۳۱ با اجرای نقالی، الهه تاجیک با قصه‌گویی و پروانه هاشمی با اجرای مسابقه و قرائت بیانیه در «نسل پر فروغ» نقش آفرینی کرده و به معرفی مراکز فرهنگی هنری ورامین و پیشوا پرداختند.  

سیدمحمدزاهدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ورامین، محمدفرهام‌مهر شهردار جوادآباد و  عابده مرادی رئیس آموزش و پرورش جوادآباد از میهمانان حاضر در این برنامه بودند.

محمدفرهام‌مهر شهردار جوادآباد در پیشبرد اهداف عمرانی و برای بازسازی مرکز فرهنگی هنری جوادآباد، قول همکاری و مساعدت داد و افزود؛ فصل مشترک کانون و شهرداری، مقوله فرهنگ و فرهنگ‌سازی در حیطه علوم شهروندی و ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای اطراف تهران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =