قصه‌گویان استان با موضوع نظم وامنیت قصه گویی می‌کنند

با اضافه شدن ۲ بخش ویژه به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، هنرمندان قصه‌گوی استان با موضوع نظم، امنیت و آسیب‌های اجتماعی قصه‌گویی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی صبح امروز ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ طی نشستی مشترک با «علیرضا ملک آبادی» جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان که با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص بخش جدید جشنواره قصه‌گویی که با مشارکت نیزوی انتظامی برگزار می‌شود گفت: جشنواره قصه گویی کانون فرصتی مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و قصه نیز ابزاری ساده برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان است که می توان از طریق آن بسیاری از مفاهیم فرهنگی و تربیتی را به کودکان ونوجوانان منتقل کرد.

وی با تشریح بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: دو بخش ویژه شامل «قصه گویی درباره غزه با موضوع حمایت از کودکان مظلوم فلسطین» و «نیروی انتظامی با موضوعات قصه های نظم و امنیت، قصه های اجتماعی شامل آسیب های فضای مجازی و مواد مخدر و سرقت و همچنین فرهنگ و ترافیک» به این رویداد افزوده شده است، که جدای از سایر بخش‌های جشنواره به صورت استانی و با جایزه ویژه برگزار خواهد شد.

 رییس دبیرخانه‌ی استانی جشنواره بین المللی قصه گویی با بیان اینکه بسیاری از مفاهیم مربوط به نظم و امنیت را می توان در قالب قصه به کودکان ونوجوانان آموزش داد تصریح کرد: هنرمندان قصه‌گوی استان می‌توانند با شرکت در این بخش جشنواره از جوایز ویژه آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است: سرهنگ ملک آبادی نیز در این نشست بر همکاری نیروی انتظامی استان در برگزاری این جشنواره و همچنین اعطای جایزه ویژه به سه نفر از برگزیدگان این بخش از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =