«نشست نوجوانانه» در مرکز شماره ۳ کانون کرج برگزار شد

«نشست نوجوانانه» به مناسبت هفته‌ی نوجوان و به همت  همکاران مرکز شماره‌ی ۳ کانون کرج،  در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این برنامه به  پیشنهاد مدیر کل کانون البرز  و به همت همکاران مرکز شماره‌ی ۳ کانون کرج برگزار شد.

در ابتدای این نشست فضای در نظر گرفته شده برای دور همی‌ها و نشست‌های نوجوانانه توسط یکی از نوجوانان حاضر افتتاح شد.

در ادامه لیلی همتی، مربی مسؤول مرکز فرهگی، هنری شماره‌ی ۳ کانون کرج، در مورد برنامه و هدف کانون جهت بهره‌گیری از اعضای نوجوان در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها با نوجوانان حاضر سخن گفت.

در بخش بعدی  اعضای نوجوان، یک به یک خودشان را معرفی کرده و از سلایق و علایق‌شان برای دیگران سخن گفتند.

در ادامه مسابقه‌ی «چه قدر دوستم را می‌شناسم؟» اجرا شد و نوجوانان در گروه‌های دو نفره به سوالاتی  در مورد ویژگی‌ها و علایق دوست‌هایشان سخن گفتند.

در دیگر بخش برنامه نوجوانان در گروه‌های چند نفره به بحث آزاد و تبادل نظر در خصوص فضای در نظر گرفته شده برای  پاتوق نوجوانان در قالب «کافه کتاب» پرداختند و در مورد نحوه‌ی فضاسازی، فعالیت‌های پیشنهادی برای این فضا  و دیگر فعالیت‌های کانون سخن گفتند.

در پایان نیز دو نماینده از بین دختران و پسران، برای شرکت در جلسات کانون و برنامه‌ریزی‌های کلان استانی، توسط نوجوانان حاضر انتخاب شدند .

لازم به توضیح است کارشناسان فرهنگی، هنری، آموزش و جمعی از مربیان مرکز نیز در این ویژه برنامه که ظهر پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲، برگزار شد،  حضور داشتند.   

گفتنی است به زودی قرار است شورای کارشناسی به منظور بررسی پیشنهادات نوجوان برگزار و نتایج جمع بندی پیشنهادات در شورای فرهنگی با حضور نمایندگان منتخب نوجوانان، مطرح و برای کاربری، فضاسازی و فعالیت‌های اجرایی فضای در نظر گرفته شده بحث و تبادل نظر شود.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =