کد خبر: 332594
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
بازدید 157
دومین ویژه برنامه‌ی قصه‌گویی کتابخانه‌ای در کرج برگزار شد

انجمن قصه‌گویی کانون البرز، دومین نشست مرحله‌ی کتابخانه‌ای بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی را در کرج، برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، خدیجه میرزایی، رابط استان البرز در بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی و مسؤول برگزاری این مراسم گفت اولین نشست مرحله‌ی کتابخان‌ای به منظور پایش و انتخاب قصه‌ها جهت حضور در مرحله‌ی استانی روز پنجشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با همکاری مرکز شماره‌ی ۳ کانون کرج در این مرکز برگزار شد و دومین نشست را با حضور قصه گویانی از مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با مشارکت همکاراان مرکز شماره‌ی ۴ کانون کرج، در این مرکز، برگزار کردیم .

میرزایی افزود در این نشست جمعی ااز نوجوانان و  قصه گویان بخش آزاد در بخش‌های مختلف قصه‌های خود را بیان کردند.

دومین ویژه برنامه‌ی قصه‌گویی کتابخانه‌ای در کرج برگزار شد

میرزایی افزود قرار است مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور منتخبان مرحله‌ی کتابخانه‌ای برگزار شود.

میرزایی حضورنسل های مختلف  خانواده‌ها، کار آفرینان و اساتید دانشگاهی در کانون به بهانه‌ی حضور در  جشنواره‌ی قصه‌گویی را از نکات مهم این برنامه ها عنوان کرد و افزود خوشحال هستیم که تجربیات این عزیزان از طریق قصه‌ها به نسل امروز منتقل می‌شود .

دومین ویژه برنامه‌ی قصه‌گویی کتابخانه‌ای در کرج برگزار شدرابط جشنواره بین المللی قصه گویی در البرز از قصه های بیان شده در مورد سردار سلیمانی و قصه های غزه به عنوان دیگر بخش های مهم این رویداد خبر داده و افزود   معاون توسعه و  مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیئت همراه و مدیر کل کانون البرز و جمعی از کارشناسان در بازدید از مرکز چهار کانون کرج، در بخش هایی از این نشست، حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =