دومین کارگروه مشورتی نوجوانان کانون استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد

در راستای بهره‌گیری از کنش‌گری و دیدگاه‌های نوجوانان، دومین کارگروه مشورتی نوجوانان کانون استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای بهره‌گیری از کنش‌گری و دیدگاه‌های نوجوانان، دومین کارگروه مشورتی نوجوانان کانون استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه نوجوانان در کانون و جامعه بیان داشت : با توجه به پایان حکم یک‌ساله‌ی اعضای کارگروه مشورتی و تشکر از حضور و همراهی این عزیزان، در سال جدید نیز کارگروه جدید ایجاد شده که فرآیند این کار طی مراحلی، اجرایی گردید .
وی تصریح نمود : اعتقاد ما بر این است که باید با نوجوانان برای نوجوانان، برنامه‌ریزی کنند و این نسل می‌تواند نیازها، دغدغه‌ها و ارزش‌های نسل جدید را بشناسد و با آنها انس بگیرد و بر همین اساس، ما در سال گذشته این کارگروه را تشکیل دادیم و امسال هم بنا را بر این گذاشتیم که در دومین سال، همین کارگروه را گسترده‌تر نماییم که با حمایت‌های استاندار معزز کرمانشاه این اتفاق صورت گرفته‌است .
زنجانی عنوان کرد : امسال دومین کارگروه مشورتی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه را هم تشکیل دادیم که این کارگروه می‌تواند به مسائل اساسی حوزه‌ی نوجوانان بپردازد، از جمله مسائلی که می‌تواند در آن ورود نماید : مساله‌ی کتاب و کتابخوانی، مساله‌ی رشد قدرت خلاقیت، مساله‌ی‌تقویت حضور نوجوانان و ... است، که قطعا" با حضور این کارگروه مشورتی جدید ما می‌توانیم مسائل را مورد بررسی قرار دهیم و به نتایج کلیدی و کاربردی برسیم که در نهایت حل مشکلات کانون را به‌همراه خواهد داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =