افزایش قصه‌گویان در آذربایجان شرقی برای حضور در جشنواره استانی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از افزایش قصه‌گویان در آذربایجان شرقی برای حضور در جشنواره استانی به نسبت سالهای قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی،‌علی بینش با اعلام این مطلب تصریح کرد: امسال جشن‌های قصه‌گویی در استان با استقبال گسترده علاقه‌مندان همراه بوده و آمارهای موجود حاکی از رشد قابل ملاحظه تعداد قصه‌گویان علاقه‌مند به حضور در جشنواره استانی در سال جاری است.

وی در عین حال تصریح کرد: پیش از برگزاری جشنواره استانی قصه‌گویی، مراکز کانون در شهرهای مختلف استان اقدام به برگزاری جشن‌های قصه‌گویی کردند تا منتخبین خود را برای حضور در قالب استانی معرفی کنند.

بینش با اشاره به برگزاری 21 جشن قصه‌گویی در تبریز و شهرهای عجبشیر، بناب، مراغه، هشترود، میانه، بستان‌آباد، ورزقان، اهر، کلیبر، سراب، مرند، شبستر و ملکان تصریح کرد: برخی از این جشن‌ها با حضور مربیان و دیگر علاقه‌مندان قصه‌گویی در مدارس و در بین استقبال پرشور دانش‌آموزان برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مردمی سازی فرهنگ قصه‌گویی را یکی از اهداف جشنواره امسال عنوان کرد و افزود: جشنواره امسال در بخش‌های قصه‌های 90 ثانیه‌ای، آئینی و سنتی، بخش ملی و نیز قصه‌گویی با موضوع غزه و فلسطین برگزار می‌شود و برگزیدگان جشنواره استانی به مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی راه خواهند یافت.

جشنواره استانی قصه‌گویی روزهای 28 و 29 آبان ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =