فعالیت دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی قصه‌گویی در کرمانشاه حتی تا غروب روزهای تعطیل!

فعالیت دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی حتی تا غروب روزهای تعطیل، در حال انجام است، همچنین بازدید مدیرکل کانون استان از روند کار بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، فعالیت دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی حتی تا غروب روزهای تعطیل، در حال انجام است و بازدید مدیرکل کانون استان از روند کار بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی صورت گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی همکاران در دبیرخانه‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، گفت : در اهمیت قصه‌گویی همین را بس که که خداوند تعالیم خود را در کلام‌الله مجید به صورت قصص قرآنی نازل فرموده؛ این اهتمام ویژه‌ی شما همکاران ارجمند در پیشبرد کار و اهداف این جشنواره ستودنی‌است که به طور یقین حاصل آن را هم به یاری پروردگار خواهید دید . 
وی تصریح کرد : در این ساعت در کنار شما عزیزان هستیم که علاوه بر نظارت بر پیشرفت کار و نحوه‌ی اجرای امور، نشانی از همراهی و همبستگی مجموعه‌ی کانون در اجرای امور در هر زمان و شرایطی می‌باشد .

زنجانی بیان داشت : خوشبختانه با توجه به تجارب پیشین، کانون استان همیشه در این جشنواره حرفی برای گفتن داشته و موفقیت‌های چشمگیری را نیز به‌دست آورده است و امیدواریم امسال نیز شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها باشیم و استعدادهای جدیدی را نیز به عالم قصه‌گویان معرفی نماییم . 
مدیرکل استان اظهار کرد : ما امسال در بخش‌های مختلف قصه‌گویی به خوبی ورود پیدا کرده و پیش رفته‌ایم و بازخورد مطلوبی را نیز از جانب مخاطبان دریافته‌ایم، در بخش عمومی‌سازی هم با رایزنی و هم‌افزایی با دیگر ادارات و نهادهای استان، گام‌های موثری برداشته شده که جای تقدیر دارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =