نشست صمیمی مدیر کل کانون کرمانشاه با اعضای کارگروه مشورتی

در پایان یک‌سال فعالیت کارگروه مشورتی پسران، نشست صمیمی مدیر کل کانون کرمانشاه با اعضای کارگروه مشورتی و ارزیابی یک‌ساله‌ی فعالیت‌های انجام گرفته، صورت پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در پایان یک‌سال فعالیت کارگروه مشورتی پسران نشست صمیمی مدیر کل کانون کرمانشاه با اعضای کارگروه مشورتی و ارزیابی یک‌ساله‌ی فعالیت‌های انجام گرفته، صورت پذیرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، در این نشست صمیمی خطاب به کارگروه مشورتی نوجونان گفت : شما سرمایه‌های کانون هستید و اینکه اکنون در کنار شما هستم دلیل بر همراهی و همدلی کانون استان با شما عزیزان است که در هر شرایطی نوجوانان گرامی را ارج می‌نهیم و همراهشان خواهیم بود و برای کانون استان از اهمیت ویژه‌های برخوردارید .

نشست صمیمی مدیر کل کانون کرمانشاه با اعضای کارگروه مشورتی
وی تصریح کرد : تشکیل اولین دوره‌ی کارگروه مشورتی در سال گذشته اتفاق مهمی بود که در پی آن فعالیت‌های بزرگی رقم خورد، فعالیت‌های نوجوان‌حور در استان شکل گرفت و طرح‌ها، ایده‌ها، پیشنهادات و خواسته‌های نوجوانان در اجرای امور در نظر گرفته شد .
زنجانی بیان داشت : شما سفیران کانون در مراکز هستید و با نگاه دقیق و ریزبین خود چالش‌ها و مباحث ارزشمندی را در خصوص فعالیت‌ها، برنامه‌ها و ساختار امور و ... به ما انتقال می‌دهید که در پیشبرد کمی و کیفی برنامه‌ها، کاربردی‌است، در واقع دیدگاه نوجوانان همیشه برای ما ارزشمند است .
در ادامه، برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و نشست‌های برگزار شده‌ی مدیرکل استان با کارگروه مشورتی مورد ارزیابی و گفتگو قرار گرفت و از اعضای این کارگروه تقدیر به عمل آمد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =