قدردانی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

دکتر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه دکتر رمضانی رییس خانه کتاب و ادبیات از فعالیت‌هو و برنامه‌های کانون در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، دکتر احمدوند معاون معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه دکتر رمضانی رییس خانه کتاب و ادبیات در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور در سالن امیرکبیر ضمن بازدید از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون از حضور فعال و گسترده کانون در این نمایشگاه قدردانی کردند.
در این بازدید علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن معرفی بخش‌های مختلف غرفه کانون گزارشی از اقدامات ووفعالیت‌های در حال اجرا در این نمایشگاه ارائه کرد.
بخش‌های ویژه ضبط قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و ثبت نام آنلاین در سایت بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی و نیز کارگاه تخصصی با عنوان "دوست فلسطینی من" از جمله برنامه‌های این بازدید بود.
غرفه اختصاصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هجدهمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز تا ۲۱ آبان همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان است.
گزارش تصویری بازدید معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس خانه کتاب و  ادبیات از برنامه‌های کانون را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =