نواخته شدن زنگ قصه‌گویی مرحله‌ی استانی جشنواره در کرمانشاه

در آیین افتتاحیه‌ی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، زنگ قصه‌گویی مرحله‌ی استانی جشنواره در کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین افتتاحیه‌ی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، زنگ قصه‌گویی مرحله‌ی استانی جشنواره در کرمانشاه نواخته شد.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان و رییس ستاد جشنواره‌ی قصه‌گویی در استان، سخنان خود را با یکی بود، یکی نبود آغاز کرد: به شما عزیزان خیر مقدم می‌گوییم که با حضور گرم خود قدم به دنیای قصه‌ها نهادید و یاری‌گر ما در این جشنواره هستید و کانون افتخار میزبانی شما دارد.

نواخته شدن زنگ قصه‌گویی مرحله‌ی استانی جشنواره در کرمانشاه
وی ضمن اشاره به عملکرد کانون بیان داشت: مجموعه‌ی کانون استان سال‌هاست که با اهتمامی ویژه در حال فعالیت است و گواه آن موفقیت‌ها، برون‌داد و بازخورد ارزشمندی‌است که کسب نموده و اعضای گرانقدری که اکنون بزرگ شده و در ماهیت مقام‌های مختلف در اجتماع به ایفای نقش می‌پردازند و امروز قصه‌ی زندگی خود را می‌سازند.
زنجانی تصریح کرد: اکنون مرحله‌ی استانی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی قصه‌گویی در حال اجراست که فرایند اجرایی آن از مدت‌ها پیش آغاز گردیده و همکاران توانمند ما در کانون استان به شکلی بسیار مطلوب و به صورت شبانه‌روزی در این زمینه فعالیت داشته‌اند تا باز هم صحنه‌ی هنرمندی قصه‌گویان استانی، به زیبایی رقم بخورد.

نواخته شدن زنگ قصه‌گویی مرحله‌ی استانی جشنواره در کرمانشاه
مدیرکل استان بیان داشت: در ارزشمندی قصه‌گویی همین را بس که خداوند آموزه‌های خود در قرآن را به‌صورت قصه به ما انتقال داده و احسن‌القصص همان قصه‌های زیبای قرآنی هستند؛ ما نیز باید قصه‌گو باشیم و هر کسی در واقع راوی قصه‌ی زندگی خویش می‌باشد و با روایتگری احساس خود را از شرایط و مسائل پیرامون را بیان می‌کند.
آیین افتتاحیه‌ی مرحله‌ی استانی بیست و پنحمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان، والدین، مربیان و مسئولین برگزار شد که با تلاوت قرآن و سرود ملی و نواختن زنگ قصه‌گویی آغاز و در آن برنامه‌های مختلف همچون، کلیپ، سرود نمایش، قصه‌گویی دو عضو کانون با موضوع غزه و موضوع آزاد و ... اجرا گردید . 

نواخته شدن زنگ قصه‌گویی مرحله‌ی استانی جشنواره در کرمانشاه
لازم به ذکر است مرحله‌ی استانی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۰ تا ۲۲ آبان‌ماه‌ در حال برگزاری‌است که در این سه روز ۷۷ قصه‌گو در بخش‌های ملی، بزرگسال( زنان و مردان)، پدربزرگ و مادربزرگ، غزه، نیروی انتظامی، زبان اشاره، آیینی_ سنتی، به رقابت خواهند پرداخت و قصه‌گویی‌های آنها داوری می‌گردد.

نواخته شدن زنگ قصه‌گویی مرحله‌ی استانی جشنواره در کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =