جشن قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه

مرکز فرهنگی و هنری بندرلنگه با حضور قصه گویان ، اعضا و خانواده های علاقمند به قصه گویی مرحله کتابخانه ای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی را در سینما گوهر آن شهرستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این جشن قصه گویی با حضور نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی ، راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش، زهرا رحمان نژاد مسئول کمیته بانوان فرمانداری،فاطمه کشمیری معاون پرورشی مدارس، نظربین رئیس انتقال خون شهرستان و جمعی از قصه گویان برگزار شد.
ماه بی بی صفری پور مسئول مرکز بندرلنگه با تاکید بر اهمیت قصه و قصه گویی و ترویج آن در بین اقشار مختلف مردم گفت : در جشنواره امسال شاهد حضور بیشتر اعضا و همچنین عموم مردم برای قصه گویی بودیم و کارگاه های متعددی جهت آماده سازی اعضای برای جشنواره تشکیل و برگزار گردید و امیدواریم در جشنواره های پیش رو شاهد عمومی سازی قصه گویی با حضور بیشتر قصه گویان در بخش های مختلف باشیم.
وی گفت : جا دارد تشکر کنم از فرمانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی شهرستان همچنین مسئول سینما گوهر، شرکت زرین ساحل و فروشگاه چیکوچیکو که در برگزاری این جشنواره کنار ما بودند و ما را همراهی نمودند.

جشن قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه
در پایان خادمی به نمایندگی از هیات داوران متشکل از اسدی ، صفری پور بیانیه هیات داوران و برگزیدگان جشنواره را قرائت کرد .
بنا بر اعلام هیات داوران:در بخش ملی دختران و پسران به ترتیب آذین نظری ، عاطفه میرزایی برگزیده و رقیه کشمیری شایسته تقدیر شد .
در بخش ویژه «لبخند» نازنین فاطمه شیرزاد و در بخش ویژه «سردار سلیمانی» فاطمه پرتابیان برگزیده شد.
در بخش «زنان و مردان» (آئینی و سنتی )خالد راهبر و در بخش ویژه «غزه» ملیحه حیدرزاده برگزیده اعلام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =