کد خبر: 333128
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
مرحله کتابخانه‌ای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی شهرستان سیریک

مرحله کتابخانه ای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی شهرستان با حضور پرشور علاقمندان به قصه و قصه گویی در محل سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کلثوم رئیسی مربی مسئول مرکز بستک گفت: در این جشنواره از بین ۷۱ نفر شرکت کننده در بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی ۲۴ نفر در بخش رقابتی و ۲ نفر به صورت افتخاری قصه گویی کردند.
وی تصریح کرد: مرحله کتابخانه ای جشنواره قصه گویی سیریک با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از علاقمندان قصه و قصه گویی و روسای ادارات و فعالین اجتماعی در محل سالن غدیر آموزش و پرورش سیریک به مدت ۶ ساعت با اجرای قصه گویان در بخش زنان و مردان ، دختران و پسران با داوری فاطمه غلامزاده نخلی ، مریم قنبری و کلثوم رییسی برگزار شد.

مرحله کتابخانه‌ای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی شهرستان سیریک
رئیسی افزود: در بخش زنان و مردان فاطمه سلیمانی ، خدیجه مندوست زاده ، خاتون سعدینی به عنوان برگزیده اول تا سوم معرفی شدند در بخش دختران و پسران آیسا قادرزاده ، مریم دادی زاده ، حدیث محمدی به عنوان برگزیده نورا ذاکری به عنوان شایسته تقدیر و تبسم آسماندره به عنوان برگزیده بخش آیینی دختران و پسران و زهرا رحیمی شایسته تقدیر بخش سردار سلیمانی معرفی شدند.

مرحله کتابخانه‌ای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی شهرستان سیریک

منصور جهانگرد جایزه لبخند جشنواره را به خود اختصاص داد و از دو نفر قصه گوی افتخاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =