آئین رونمایی از کتاب "سایان و هزار و یک گلین بالا" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

آئین رونمایی از کتاب "سایان و هزار و یک گلین بالا" از جدیدترین انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، کارشناسان اداره کل انتشارات کانون، مربیان و اعضای کانون در تبریز و جمع کثیری از اهالی قلم و علاقه‌مندان به کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برگزار شد.

در این مراسم دکتر قادری مشاور فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم بر تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون در تربیت نسل متعهد و خلاق تاکید کرد.

علی بینش مدیر کل کانون استان نیز در این آیین با ابراز خوشحالی از برگزاری این مراسم در تبریز تاکید کرد: همزمانی این برنامه با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و استقبال پرشور اهالی قلم و اندیشه و اصحاب رسانه از این مراسم را به فال نیک می‌گیریم. 

زهرا شکریان مسئول واحد گرافیک انتشارات کانون نیز در سخنانی از برنامه‌های اداره کل نظارت بر انتشارت کانون برای رونمایی از جدیدترین کتاب‌های منتشر شده این اداره کل همزمان با هفته کتاب خبر داد.

در این آیین که در سرای اهل قلم سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برگزار شد، حسین قربانزاده نویسنده کتاب سایان و هزار و یک گلین بالا، محمد اسماعیل حاجی علیان نویسنده و مدرس داستان نویسی، سولماز صادق‌زاده قصه‌گو و پژوهشگر و سنا شیدایی به نمایندگی از اعضای مراکز کانون در سخنانی درباره ویژگی این کتاب صحبت کردند.

رونمایی از پوستر این کتاب و جشن امضاء "سایان و هزار و یک گلین بالا" از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گزارش تصویری این برنامه‌ها را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =