تشریح فعالیت‌های کانون در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی

مدیر کل کانون استان در گفت و گوی زنده تلویزیونی که از محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز صورت گرفت فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اشاره به اینکه ماهیت فعالیت‌های کانون مبتنی بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است تاکید کرد، محور تمامی برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی مراکز کانون بر پایه کتاب و ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به موضوع کتابخوانی طراحی و اجرا می‌شود.

وی در عین حال تصریح کرد: فضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گونه‌ای طراحی شده است که هر مراجعه کننده را تشویق به کتابخوانی می‌کند و همین امر یکی از ویژگی‌های کتابخانه‌های کانون است.

مدیر کل کانون استان بابیان اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های گسترده‌ای در سطح مراکز کانون آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، معرفی و تجلیل از کودکان و نوجوانان کتابخوان،‌ برگزاری مهرواره " مسافری از سرزمین کتاب" و برپایی جشن‌های کتاب با حضور دانش‌آموزان مدارس را از جمله برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد.

بینش در این گفت و گوی زنده تلویزیونی با اشاره به ارسال عناوین جدید از تازه‌ترین انتشارات کانون افزود: دومین مرحله از فرآیند توزیع جدیدترین انتشارات حوزه کودک و نوجوان در کتابخانه‌های کانون در سال جاری همزمان با هفته کتاب آغاز می‌شود.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در این برنامه تلویزیونی همچنین در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در هجدهمین نمایشگاه کتاب تبریز توضیحاتی ارائه کرد.

تشریح فعالیت‌های کانون در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =