بازدید دانشجویان فرهنگیان هرمزگان از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان مجتمع آفرینش

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهر بندرعباس از کتابخانه تخصصی کودک ونوجوان و مرکز تخصصی علوم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مربی مسئول مجتمع آفرینش از بازدید ۱۵ دانشجو دانشگاه فرهنگیان از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان این مجتمع خبر داد.
فاطمه غفاری سروستانی، مربی مسئول مجتمع آفرینش در بازدید امروز دانشجویان فرهنگیان هرمزگان از این مجتمع گفت: با آغاز اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی با شعار (آینده خواندنی) است با حضور ۱۵ دانشجو معلم از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان مجتمع آفرینش آغاز گردید.
وی افزود: بازدید دانشجویان که معلمان آینده هستند با هدف آشنایی و آگاهی داشتن از ظرفیت های کانون به عنوان یکی از تاثیر گذارترین ارگان های در شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان و بهره مندی از این ظرفیت در روش های آموزشی در کلاس درس صورت پذیرفت.

بازدید دانشجویان فرهنگیان هرمزگان از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان مجتمع آفرینش
لازم به ذکر است این آشنایی موجب خواهد شد ، آموزگاران دانش آموزان به سمت کتاب و کتابخوانی ترغیب و دعوت نمایند.
غفاری سروستانی اظهار کرد: مرکز مجتمع آفرینش یک مرکز تخصصی علوم نیز محسوب می شود که دارای دو کتابخانه مجزا کودک ونوجوان، سالن آمفی تئاتر و دارای امکانات ویژه مرکز مانندسالن مطالعه کودک، مطالعه نوجوان ، سینما، رصد خانه، آسمان نما،اکوسیستم دریایی، اکوسیستم جانوری،بخش سنگها و کانی ها، بخش حشرات،صدف ها و آبسنگ های مرجانی،بخش فیزیک و استودیو برگزاری کارگاه های برخط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =