پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در مجتمع آفرینش بندرعباس چه کتاب‌هایی بود؟

مسئول مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، پرخواننده‌ترین کتاب‌ این مجتمع در هفته کتاب و کتابخوانی امسال را «قیچی که دنبال کار می‌گشت» با ۱۰۰ دفعه امانت معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، «فاطمه غفاری سروستانی» افزود: پرخواننده‌ترین کتاب‌های‌ این مجتمع در هفته کتاب و کتابخوانی امسال «قیچی که دنبال کار می‌گشت» با ۱۰۰ دفعه امانت،«قیافه‌های با مزه» با ۹۹ دفعه امانت و «غازی که نمی‌خواست غاز باشد» با ۹۴ دفعه امانت بودند.

وی گفت: هم‌چنین کتاب‌های «خفاش دیوانه» با ۸۲ دفعه امانت و «چه فکر خوبی» با ۷۸ دفعه امانت در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس در ادامه با بیان اینکه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اعضا فعال مجتمع آفرینش در زمینه امانت کتاب معرفی و تقدیر شدند، گفت: پنج نفر از اعضا فعال مجتمع آفرینش در زمینه امانت و مطالعه کتاب اعلام شدند.

پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در مجتمع آفرینش بندرعباس چه کتاب‌هایی بود؟

غفاری سروستانی ادامه داد: بر اساس آمار استخراج شده از سامانه امانت کتاب مرکز به ترتیب «روژان مشفقی» عضو نونگاه با ۱۳۶ جلد امانت، «ارغوان خرم» عضو نوخوان با ۱۲۳ جلد کتاب، «فاطمه امید» عضو نونهال مرکز با ۱۰۳ جلد کتاب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین «هرا هاشم زاده» عضو نوباوه با ۸۴ جلد کتاب و «سکلاه صافی» عضو نونهال مجتمع با امانت ۷۸ جلد کتاب به ترتیب رتبه چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون با عنوان «آینده خواندنی است» برگزار شد، خاطرنشان کرد: با هدف ارتقا سطح مطالعه و امانت کتاب و تشویق اعضا و ترغیب آنان به شرکت در فعالیت‌های کتاب محور مرکز اسامی برگزیدگان در سامانه مرکز قرار گرفت.

مجتمع آفرینش بندرعباس از سال ۱۳۸۹ فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز و در ۱۳۹۵ با تغییر و مناسب سازی ساختمانی به عنوان مرکز تخصصی علوم درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =