ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در مراکز کانون آذربایجان شرقی

آیین‌های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری در مراکز کانون استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: این برنامه‌ها با حضور گسترده دانش‌آموزان، خانواده‌ها و اولیای تربیتی به میزبانی مراکز کانون در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای به هم منظور تدارک دیده شده است تصریح کرد: تجلیل از کودکان و نوجوانان موفق در زمینه کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه، اجرای مهرواره میهمانی از سرزمین کتاب، تجهیز کتابخانه‌های کانون با جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه کودک و نوجوان  برگزاری جشن‌های کتاب با حضور گسترده دانش آموزان مدارس، برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که به همین منظور برگزار می‌شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فعالیت‌های ویژه کتابخانه‌ها سیار کانون در مناطق روستایی را از دیگر برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد و در عین حال افزود: تجهیز برخی از کتابخانه‌های مدارس روستایی و نیز اهدای کتاب‌های بریل برای دانش‌آموزان روشندل از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =