در راستای شعار با قصه لبخند بسازیم برگزار شد

نمایشگاه مجازی «با قصه لبخند بسازیم» از تصاویر درج شده در مرحله ی استانی بیست و پنجمین جشنواره  بین المللی قصه گویی در سایت خبری کانون به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری نمایشگاه مجازی تصاویر لبخند کودکان و مهمانان مرحله ی استانی جشنواره قصه گویی با عنوان «با قصه لبخند بسازیم» خبر داد.

مدیر کل کانون با عنوان اینکه این نمایشگاه در راستای شعار جشنواره برگزار شده است افزود: هدف از انتخاب این شعار نشاط آفرینی و ایجاد شادی در میان قشر کودک و نوجوان با  علم به اینکه کودک شاد امروز، انسان موفق و خوشبخت فرداست توسط قصه و قصه گویان است با توجه به اینکه قصه  به عنوان یک ابزار تربیتی یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی کانون محسوب می شود.

وی در این باره افزود: در این نمایشگاه که در قسمت تصویری اخبار سایت کانون استان چهار محال و بختیاری منتشر شده است بیش از ۶۰ عکس ثبت شده در روزهای ۲۰ الی ۲۲ آبان ماه با موضوع لبخند در حین اجرای قصه های قصه گویان مرحله استانی جشنواره به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است کلیپ تصاویر ثبت شده در جشنواره نیز در اختتامیه روز ۲۲ آبان ماه پخش و مورد بازدید حاضران در این برنامه قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =