بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به مدت دو روز 
از امروز چهارشنبه در کانون فارس ، کار خود را آغاز کرد

بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به مدت دو روز از امروز چهارشنبه در کانون فارس ، کار خود را آغاز کرد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  ، رییس ستاد استانی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در آیین افتتاحیه این جشنواره با اشاره به اینکه  بیش از هزار   قصه برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: بعد از داوری های انجام شده،  59  قصه برگزیده شدند تا در این دو روز به رقابت بپردازند .

علی خواجه نژادیان با بیان اینکه علاقه مندان می توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۸ ، شاهد قصه خوانی شرکت کنندگان در استان فارس  باشند، اظهار کرد: قصه خوانی دنیای قشنگی پر از راز و رمز هاست که کودک را به تفکر و خلاقیت وا می دارد و او را به دنیای خیال می برد و باعث رشد و شکوفایی ذهن او می شود. وی با دعوت از همه کودکان و نوجوانان فارس به همراه خانواده هایشان برای حضور در این جشنواره گفت: برگزیدگان مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی راهی مرحله کشوری خواهند شد.

وی با بیان اینکه جشنواره قصه گویی به عنوان یک رویداد فرهنگی تربیتی کارکردهای تربیتی فراوانی دارد، گفت: زبان قصه بهترین راهکار برای انتقال مفاهیم  به کودکان و نوجوانان است.

خواجه نژادیان به اهمیت تدوین نقشه راه توسعه قصه گویی ، در استان اشاره و از رونمایی، روند نمای ، رشد قصه گویی در فارس خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =