داوران مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان آذربایجان شرقی

هیئت داوران مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان آذربایجان شرقی از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، داوران بخش مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان آذربایجان شرقی را سولماز صادقزاده ؛ قصه‌گوی برگزیده جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای، بین‌المللی و رضوی در دوره‌های متوالی - نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس و مدرس قصه‌گویی، مهدیه علیقلی‌زاده قصه‌گوی برگزیده در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای و بین‌المللی، کارگردان، عروسک‌ساز و نمایشنامه‌نویس، سارا وطن خواه کارگردان، طراحی و سازنده عروسک و دکور نمایش عروسکی، قصه گویی و نمایشنامه نویسی و زهرا مطیع شرع
 با بیش از 40 سال سابقه آموزش زبان اشاره در مدارس استثنایی و آموزشگاه‌های شهرستان تبریز، مدیر انجمن ناشنوایان تبریز تشکیل خواهند داد.
در بخش ملی، مدرن و کلاسیک و آیینی سنتی این جشنواره سولماز صادقزاده نصرآبادی، سارا وطن‌خواه و مهدیه علیقلی‌زاده  به عنوان داوران داری حق رای معرفی شدند.
همچنین در بخش زبان اشاره زهرا مطیع شرعی، مهدیه علیقلی‌زاده و سارا وطن‌خواه داوری آثار این بخش را بر عهده خواهند داشت.
 مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور ۴۰ قصه‌گو شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف این جشنواره با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =