اعجوبه‌های کرمانشاهی در برنامه‌ی اعجوبه‌ها

در راستای تولید برنامه‌های استعدادمحور کودکان در شبکه ۳ صدا و سیما حضور اعضای کانون کرمانشاه در برنامه‌ی اعجوبه‌ها و قصه‌گویی آنها انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای تولید برنامه‌های استعدادمحور کودکان در شبکه ۳ صدا و سیما حضور اعضای کانون کرمانشاه در برنامه‌ی اعجوبه‌ها و قصه‌گویی آنها انجام گرفت.
 برنامه‌ی " اعجوبه‌ها " حالا دیگر به یک نام آشنا برای خانواده های ایرانی تبدیل شده است، برنامه‌ای که در چند فصل تولید شده و توانسته به یکی از پرمخاطب‌های شبکه سه تبدیل شود. این برنامه در ابتدا در حوزه استعدادیابی کودکان تولید شد و در ادامه بچه‌ها به همراه پدرها و مادرهایشان وارد چالش‌هایی شدند که هم برای مخاطب و هم برای شرکت کننده‌ها جالب و تماشایی بود اما در سری جدید، اعجوبه‌ها به یک برنامه گفت‌و گو محور تبدیل شده و مهمان‌هایی در برنامه حضور پیدا می کنند که به نوعی با فضا و حال‌و هوای برنامه تناسب دارند.
اجرای این برنامه چند فصلی است برعهده حامد سلطانی است و در راستای بازنمایی نقش خانواده‌ در جامعه و توانمندی کودکان، با حضور اعضای خانواده‌ها و فرزندان خردسال آن‌ها تولیدنمایش زیبایی حضور بچه‌ها، به تصویر کشیدن موقعیت‌های جذاب با حضور کودکان و لذت بردن از شیرین‌زبانی‌هایشان، ارائه‌ی راهکارهای تربیتی در قالب دعوت از مشاور، پلاتوهای آموزشی، طراحی بازی‌های سبک و قابل پیاده‌سازی در جمع‌های خانوادگی و... با حفظ جذابیت‌های حضور کودکان در قاب تصویر از بخش‌های برنامه است.
این برنامه مخاطبش محدود به رده‌ی سنی کودکان نیست و به عبارت دیگر سوژه‌ی این برنامه کودکانند اما مخاطبش خانواده است، از کودک خردسال گرفته تا افراد بزرگسال... اعجوبه ها، محصول گروه اجتماعی شبکه سه است که حضور اعضای کانون در چند قسمت از این برنامه و بروز استعدادهای آنان چشمگیر بود، همچنین قصه‌گویی دو عضو کودک کرمانشاهی در دو برنامه‌ی متوالی، نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نمود و شاهنامه‌خوانی ارغوان اعظمی و اجرای قصه‌گویی توسط رایا طاهری عضو خردسال مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه سبب درخشش آنها در این برنامه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =