تشکیل حلقه‌های کتابخوانی با کتاب‌های کانون در دبستان شهدای ملی گاز

مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس همزمان با هفته کتاب با به صدا درآمدن زنگ کتاب، حلقه‌های کتابخوانی را در حیاط مدرسه دبستان شهدای ملی گاز بندرعباس با حضور دانش آموزان تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ دختران دبستان شهدای ملی گاز همزمان با هفته کتاب با به صدا درآمدن زنگ کتاب، حلقه‌های کتابخوانی را در حیاط مدرسه تشکیل دادند.
این دانش آموزان با کتاب‌های انتشارات کانون  در کنار هم کلاسی های خود ساعتی را به مطالعه کتاب اختصاص دادند و با یکدیگر عهد بستند که به صورت مستمر مطالعه داشته باشند. 

تشکیل حلقه‌های کتابخوانی با کتاب‌های کانون در دبستان شهدای ملی گاز
همچنین فاطمه غفاری سروستانی مسئول مجتمع آفرینش و عضو هیات امنای دبستان شهدای ملی گاز (به عنوان مسئول مراکز فرهنگی هنری)، با حضور در جمع دانش‌آموزان کتابخوان این مدرسه هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

تشکیل حلقه‌های کتابخوانی با کتاب‌های کانون در دبستان شهدای ملی گاز
قرار است طی این هفته آموزش کتابداری ویژه کتابداران این مدرسه برگزار گردد. لازم به ذکر است طی دو سال گذشته کتابخانه سردار سلیمانی این دبستان از محل کمک های مردمی با کتاب‌های انتشارات کانون تجهیز شده است. این کتابخانه در دومین روز هفته کتاب با حضور صغری یوسف زاده مدیر دبستان، ناعمه طاهری معاون پرورشی و سیمین مرادی معاون آموزشی و اعضای هیات امنا افتتاح شد.
گفتنی است سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه با شعار آینده خواندنی است در کلیه مراکز فرهنگی هنری در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =