آغاز هنرنمایی ۵۳ قصه‌گو درکانون پرورش فکری استان مرکزی

با حضور وحید خسروی رییس دبیرخانه قصه‌گویی در استان مرکزی ۵۳ قصه گوی در مرحله استانی در شش بخش رقابتشان آغاز و برگزیدگان ۲۹ آبانماه ۱۴۰۲ مشخص و به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ، از میان۳۷۷ اثر که در بخش ملی که در دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان مرکزی داوری شده است،  ۵۳ قصه‌گو به مرحله نهایی استانی راه یافتند که با هنر نمایی آنها و در شش بخش مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی، جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره ، قصه‌های امنیت و کودکان غزه از امروز ۲۸ آبانماه ۱۴۰۲ در اراک در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری آغاز به رقابت کردند.

آغاز هنرنمایی ۵۳ قصه‌گو درکانون پرورش فکری استان مرکزی

داروی این جشنواره  را «فریده محمودی»، «محمد صمدیان»، «رویا هواس بیگی»، «لیلا ابراهیمی» و «بنت الهدی فریدی»  بر عهده دارند.

 حضور وحید خسروی رییس دبیرخانه  قصه گویی در روز نخست جشنواره استان مرکزی و از نزدیک شاهد هنرنمایی قصه گویان استان بود .

آغاز هنرنمایی ۵۳ قصه‌گو درکانون پرورش فکری استان مرکزی

خسروی در جلسه برگزار شده ی داوران و دبیر جشنواره شرکت کرد و در حاشیه این نشست در مورد چگونگی انتخاب داور و نحوه ی داوری ها گفت:از میان قصه گویان سالهای گذشته داور جشنواره امسال انتخاب شدند و این موضوع باعث میشودتا قصه گوی جدید پرورش بدهند و علاوه براینکه قصه گوی خوب تربیت شده از داشتن داوران با تجربه نیز سود می بریم .

گفتنی‌است شرکت کنندگان در این جشنواره در روز ۲۸ آبان نیز قصه‌گویی می‌کنند و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در روز ۲۹ آبان ۱۴۰۲برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =