مسابقه‌ی بزرگ شرح دعای بیست‌و هفتم صحیفه‌ی سجادیه در کرمانشاه

به مناسبت چهلمین روز عملیات طوفان‌الاقصی مسابقه‌ی بزرگ شرح دعای بیست‌و هفتم صحیفه‌ی سجادیه در کرمانشاه توسط کانون و هیئت امام هادی(ع) برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت چهلمین روز عملیات طوفان‌الاقصی مسابقه‌ی بزرگ شرح دعای بیست‌و هفتم صحیفه‌ی سجادیه در کرمانشاه توسط کانون و هیئت امام هادی(ع) برگزار می‌گردد.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به وقایع تاسف‌بار اخیر، بیان داشت: این مسابقه در راستای فعالیت‌های استکبار ستیزی علیه رژیم غاصب اسرائیل و درادامه‌ی محکوم نمودن جنایات صهیونیست‌های ظالم و کودک‌کش برگزار می‌گردد که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و هیئت امام هادی(ع) طرح شد. 
وی افزود: در کانون استان همواره سعی بر این داشتیم که فرهنگ ایثار و شهادت و نیز مبارزه با ظلم و استبداد ستیزی را در بین کودکان و نوجوانان اشاعه دهیم و با توجه به جو سازی‌های موجود در جهان، راه حق و باطل را به این قشر آینده‌ساز تبیین نماییم.
زنجانی تصریح کرد: طبق دستورات الهی این وظیفه‌ی شرعی ماست که در راه حق گام برداریم و انسانیت حکم می‌کند در برابر هر باطلی بایستیم و بنا بر آموزه‌های دینی این فرهنگ را در بین کودکان و نوجوانان خود نهادینه نماییم.
مدیرکل کانون استان گفت: به امید اینکه به زودی شاهد فلسطین و قدسی آزاد باشیم و با حمایت و ایستادگی همگانی دست ظالمان اسرائیلی را از مظلومین فلسطین کوتاه نماییم.
لازم به ذکر است، همزمان با چهلمین روز عملیات طوفان الاقصی، مسابقه شرح دعای بیست و هفتم صحیفه سجادیه، ویژه‌ی مربیان، والدین و نوجوانان، در قالب ۹ قطعه فیلم کوتاه که حاوی نکاتی در مورد این دو آیه‌ی صحیفه‌ی سجادیه می‌باشد، با هر روز یک سوال و یک برنده به همراه سه برگزیده‌ی پایانی برگزار می‌گردد که در مجموع از دوازده نفر در قالب جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد. علاقمندان می‌توانند جهت دریافت ویدیوها و سوالات مسابقه به یکی از کانال‌های زیر مراجعه فرمایند:

https://eitaa.com/kpf_kermanshah
https://shad.ir/kpf_kermanshah
https://eitaa.com/heiatemamhadi
https://eitaa.com/kpf_taraef

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =