استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش عروسکی «موشسلطان»

به همت مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون پرورش فکری نمایش عروسکی « موشسلطان» در روزهای هفته کتاب و کتابخوانی بر روی صحنه است که با استقبال کودکان و نوجوانان و همشهریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ رسول صالحی کارگردان نمایش موشسلطان در گزارشی ابراز داشت: این نمایش به نویسندگی زهیر فروتن در هفته کتاب و کتابخوانی سال ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری استان زنجان در روی صحنه است.

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه تولید این نمایش و اجرای آن بیشتر به این دلیل که ما متاسفانه در طی این چند سال اخیر به خصوص بعد از کرونا اجرای نمایش کودک و نوجوان را کمتر مشاهده می‌کردیم گفت: گروه نمایش پاپلی بر آن شد تا برای کودکان و نوجوانان در هفته ملی کتاب و کتابخوانی نمایشی شاد و موزیکال «موشسلطان» را اجرا کند تا دوباره شور و اشتیاق‌ در سالن‌های کانون جاری شود.

وی گفت: ما برای صحنه و اجرای دکور، برای لباس و طراحی آن، برای موسیقی و یک متن درست که داخل یک چهار چوب درست که دارای مضامین اخلاقی و تربیتی بوده و در عین حال جذاب است تلاش کرده‌ایم.

عباس ادیب، زینب هاشمی، احسان مقدم، رسول صالحی بازیگران نقش‌های تئاتر شاد و موزیکال موشسلطان  هستند و در قسمت گویندگی عروسک‌ها زهیر فروتن، مدیا دلاوری، ناصر مقدم و رسول صالحی به هنرمندی پرداختند و موسیقی بخش‌های مختلف این نمایش را زهیر فروتن و مدیا دلاوری برعهده داشتند.

همچنین کسانی که می‌خواهند این نمایش را ببینند می‌توانند با شماره‌های ۰۲۴۳۳۴۵۸۰۴۰ و ۰۹۳۷۶۲۴۰۰۷۸ تماس حاصل فرمایند.

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش عروسکی «موشسلطان»

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش عروسکی «موشسلطان»

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش عروسکی «موشسلطان»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =