آغاز به کار مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز

مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان شرقی، در این مراسم حاذق مدیر آفرینش‌های هنری و ادبی کانون با ابراز امیدواری برای تحقق اهداف و برنامه‌های مورد در نظر در اجرای بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای همکاران کانون آذربایجان شرقی در اجرای مرحله استانی این جشنواره آرزوی موفقیت کرد.
بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این مراسم از حضور علاقه‌مندان به قصه‌گویی تشکر و اظهار امیدواری کرد برنامه‌هایی که برای این جشنواره تدارک دیده است گامی در راستای مردمی سازی قصه‌گویی باشد.
وی نشست‌های تخصصی، حضور قصه‌گویان در مدارس و دعوت از دانش‌آموزان برای مشارکت در اجرای این جشنواره را از برنامه‌هایی عنوان کرد که در با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی تدارک دیده شده است.
مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه با حضور ۴۰ قصه‌گوی راه یافته به این بخش در سالن شمس در حال برگزاری است.
شهرداری منطقه ۸ و مدیریت فرهنگی این منطقه،  آموزش و پرورش و صدا و سیمای آذربایجان شرقی، کانون استان را در برگزاری این رویداد فرهنگی یاری می کنند.
گزارش تصویری اولین روز از این جشنواره را اینجا و اینجا ملاحظه نمائید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =