آغاز رقابت ۱۶ قصه‌گو در دومین روز جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان

دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز با رقابت ۱۶ قصه‌گو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با روایت قصه، رستم و اشکبوس، توسط امین کریمیان، قصه گوی اهوازی آغاز شد.

در ادامه این جشنواره، حورا تیلا از آبادان، نسرین محمودی از شوشتر، ابوالفضل صفارزاده از اهواز، دلارام صیف قلی از آبادان، آتیه شفیع‌زاده از آبادان، به ترتیب روایت گر قصه‌های، تبر، آرش کمانگیر، اگوان دیو، سهراب و گردآفرید، تولد زال، خواهند بود.

آرمیتا آقایی با قصه‌ی، تیر انداختن رستم به اسفندیار از ایذه، دونا فرجی با قصه‌ی خوان چهارم از شوشتر، مبینا پور عطیه با قصه‌ی رزم رستم و سهراب از اهواز و آسیه رحمتی با قصه‌ی زیر درخت زیتون از اندیمشک دیگر قصه‌گویان این جشنواره هستند که به روایت قصه‌های خود خواهند پرداخت.

آخرین قصه‌گویان رقابت کننده در این جشنواره نیز ستایش بهداروند از شوشتر، زهرا حیات داودی از آبادان، مهرآیین افشار از آبادان و رحیم اسکندری و شهلا حمیدی پور هر دو از اهواز هستند که داستان قصه‌های خود را در حضور «مدینه خورشیدی»، «بهنوش بساک کاظمی»، «زیبا علیخانی» و «فرحناز رحمتی» داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان روایت خواهند کرد.

گفتنی است: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان بعدازظهر ۲۸ آبان ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =