ایستگاهی برای همبستگی کودکان بوشهر و فلسطین

کودکان و نوجوانان بوشهری به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، همگام با اقشار مختلف مردم بوشهر ضمن شرکت در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم فلسطین با صدور و امضا بیانیه ای جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ ۲۷ آبان ماه همزمان با برگزاری تجمع بزرگ مردم دیار مقاومت و فرزندان شهید رییسعلی دلواری در حمایت جهانی از کودکان مظلوم فلسطین، کانون پرورش فکری استان بوشهر با برپایی ایستگاهی در مسیر راهپیمایی برای حمایت و همبستگی کودکان و نوجوانان و خانواده های بوشهری از کودکان مظلوم فلسطینی، زمینه ای برای امضا بیانیه ی حمایت از کودکان فلسطینی فراهم کرد.

در این اقدام کودکان و نوجوانان خود را همراه و هم قدم با کودکان و نوجوانان فلسطینی می دانند و برای آنان آرزوی پیروزی و آزادی از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی می کنند.

از جمله برنامه های غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در مسیر راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی می توان به ایستگاه نقاشی، ایستگاه کشیدن پرچم روی دست و صورت، امضا بیانیه حمایت و هم پیمانی با کودکان فلسطین اشاره کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =