مراسم اختتامیه جشنواره استانی قصه‌گویی در تبریز برگزار شد

مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این مراسم که با استقبال گسترده و پرشور خانواده‌ها و علاقمندان به قصه‌گویی برگزار شد، علی بینش مدیر کل کانون استان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و متعددی که در راستای مردمی‌سازی فرهنگ قصه‌گویی در قالب بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی برگزار شد تصریح کرد: استقبال گسترده خانواده‌ها و حضور پرشور دانش آموزان در روزهای برگزاری این جشنواره نشان از تعمیق فرهنگ قصه‌گویی در بین علاقمندان دارد.

وی با تشکر از صدا و سیما، شهرداری منطقه ۸ تبریز، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و آموزش و پرورش در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی تاکید کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و اعزام قصه‌گویان به مدارس تبریز از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره بود.

در این مراسم که دکتر فاتح فرماندار تبریز و بابایی مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان نیز حضور داشت پیش از اعلام نتایج، برنامه‌های متنوعی از جمله سرود ویژه غزه برگزار شد.

اجرای هنرجویان هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز و کلیپی از برنامه‌ها و فعالیت‌های برگزار شده این جشنواره استانی از برنامه‌های آیین اختتامیه بود.

گفتنی است پس از قرائت بیانیه هیئت داوران منتخبان و شایستگان تغییر جشنواره استانی قصه‌گویی معرفی و به این شرح مورد تقدیر قرار گرفتند.

سولماز صادقزاده نصرآبادی، سارا وطن‌خواه، مهدیه علیقلی‌زاده و زهرا مطیع شرعی داوران این مرحله از جشنواره بودند.

گزارش آیین اختتامیه مرحله بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی در تبریز را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =