نمایش « کلوچه های خدا » در سینما کودک کانون پرورش فکری هرمزگان به روی صحنه می‌رود

نمایش « کلوچه های خدا » به نوشته و کارگردانی « آرش شریف زاده» ( بر اساس کتاب کلر ژوبرت) از یکم آذرماه در سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، نمایش « کلوچه های خدا » که نوشته و کارگردانی « آرش شریف زاده» ( بر اساس کتاب کلر ژوبرت) است؛ داستان خرس کوچولویی را روایت می‌کند که پس از بیدار شدن از خواب زمستانی با دیدن زیبایی های طبیعت شگفت زده می شود و می خواهد از خداوند بابت این همه زیبایی تشکر کند که در ادامه راه اتفاقات جذابی برایش رخ می دهد و....
این نمایش تاکنون ضمن اجرا در شهرهای مختلف و استقبال پرشور مخاطبان، برنده ۶ جایزه از بیست و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان (بهترین نویسنده ، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی) شده است.

گفتنی است، نمایش کلوچه های خدا در ۲ سانس ویژه مدارس (۸ تا ۱۰) و (۱۳ تا ۱۵) از یکم تا دهم آذرماه و یک سانس عمومی بین روزهای اول تا سوم آذرماه ( ۱۸ تا ۲۰) اجرا می شود و علاقمندان می توانند جهت تماشای این اثر به آدرس بندرعباس، خیابان آیت الله غفاری، سینما کودک مرکز مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری مراجعه کرده و یا جهت هماهنگی با شماره ۰۹۱۷۹۷۷۹۸۹۶ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =