نشست فانتزی در داستان های مذهبی با حضور محمد رضا خبوشان در مرکز ۳ شیراز برگزار شد

نشست فانتزی در داستان های مذهبی با حضور محمد رضا خبوشان در مرکز ۳ شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در تاریخ ۲۸ /۰۸/ ۱۴۰۲، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه‌ای با حضور محمد رضا شرفی خبوشان در کانون فارس برگزار شد. این برنامه با هدف آشنایی اعضا و خانواده‌ها با مفهوم کتابخوانی و اهمیت آن در رشد و پیشرفت فردی بود.

محمد رضا شرفی خبوشان به موضوع فانتزی در داستان‌های مذهبی پرداخت و در گفتگو با اعضا و خانواده‌ها، درباره اهمیت تخیل و خلاقیت در داستان‌نویسی به بحث و تبادل نظر پرداخت. وی تأکید کرد که نوشتن داستان، یک فرآیند خلاقانه است که نیازمند مطالعه و تلاش برای ساختن دنیایی متفاوت است. وی افزود : نویسنده‌ کسی است که در برابر چالش‌ها و سختی‌ها پایداری می‌کند و از آنها برای خلق اثرهای هنری استفاده می‌کند.

در پایان برنامه، محمد رضا شرفی خبوشان به معرفی بیشتر جشنواره خاتم پرداخت. وی افزود : جشنواره خاتم یک رویداد مرتبط با کتابخوانی و نویسندگی است و این جشنواره به منظور حمایت از نویسندگان جوان و خلاق و تشویق آنان به خلق اثرهای هنری برگزار می‌شود. و جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاقه مندان می توانند به سایت اینترنتی جشنواره خاتم مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =