کانون پرورش فکری در کنگره 8 هزار شهید خوش درخشید

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان گفت: در راستای برپایی کنگره 8 هزار شهید استان شاهد فعالیت‌های فاخر و ارزنده‌ای از سوی مدیریت و مربیان کانون بودیم که امیدواریم این روند با قوت ادامه‌ داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دیدار کرد.

در این دیدار مهدی فرجی به اهمیت توجه به قشر کودکان و نوجوانان گفت: کانون رسالت بزرگی را در کشف و رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان دارد.

وی افزود: در راستای برپایی کنگره 8 هزار شهید استان شاهد فعالیت‌های فاخر و ارزنده‌ای از سوی مدیریت این مرکز و مربیان کانون بودیم که امیدواریم این روند با قوت ادامه‌دار باشد.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان تصریح کرد: حضور بنده در کانون از باب تشکر از زحمات مدیر کانون و مربیانی است که دلسوزانه در اجرای برنامه‌های خلاقانه مختلفی در راستای کنگره 8 هزار شهید ما را همراهی کردند.

کانون پرورش فکری در کنگره 8 هزار شهید خوش درخشید

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کانون قدمتی 60 ساله دارد و یک مرکز تخصصی برای کودکان و نوجوانان است.

معصومه ابراهیمی‌هژیر با اشاره به 62 فعالیت در کانون ادامه داد: رویکرد جدید مدیرعامل کانون توجه به موضوعات اعتقادی و مذهبی در فعالیت‌های کانون خصوصا قصه‌گویی است که بر این اساس کانون همدان مسابقه قصه‌گویی از شهدای استان همدان و مهرواره قصه‌گویی از سنگرسازان بی سنگر را برای اولین بار در کشور اجرا کرد.

وی ادامه داد: مهرواره قصه‌گویی بازتاب کشوری داشت و از من این قول را گرفتند که این طرح در سطح کشور اجرا شود.

کانون پرورش فکری در کنگره 8 هزار شهید خوش درخشید

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: همایش نوه‌های شهید یک کار زیبا و جدید در سطح کشور بود که بازتاب رسانه‌ای خیلی خوبی داشت و در کنار آن دیدار با آیت الله شعبانی صورت گرفت و مورد استقبال فرزندان شهدا قرار گرفت.

در پایان این دیدار دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان با اهدای لوح تقدیر از مدیر کل کانون پرورش فکری و مربیان کانون قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =