مدیرکل کانون استان ایلام، به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، فاطمه رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«بسیج لشکر مخلص خداست»     امام خمینی(ره)
 
یکی از پشتوانه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در نبرد نامتقارن با دنیای استکباری غرب، بهره‌گیری از نقاط قوت نظام اسلامی است و مهم‌ترین نقطه قوت این نظام مقدس، پشتوانه مردمی و وجود نهاد مقدس بسیج است.

در کلام امام بسیجیان و رهبر فرزانه انقلاب،«بسیج» منزلتی شایسته و رسالتی سترگ دارد و «بسیجیان» پرچمداران تحقق ارزش ها و آرمان های بلندی هستند که خون هزاران جوان در صیانت از این شجره طیبه نثار شده است.

«پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان»، یکی از روزهای حماسه ساز و ماندگاری است که با نگاه حکیمانه امام راحل شکل گرفت و در امتداد آن با اندیشه بلند مقام معظم رهبری، به یکی از افتخارات بزرگ این سرزمین تبدیل شده است.

می‌توان اصلی‌ترین عنصر بسیج را نیروی مردمی دانست. از آنجا که در نهاد بسیج، عناصر با انگیزه‌ای از اقشار و صنوف گوناگون با تخصص‌های مختلف و در عین حال وفادار به نظام جمهوری اسلامی حضور دارند، این نهاد ارزشی خود انگیخته، به خوبی توانسته در عرصه‌های گوناگون مانند گسترش فرهنگ و تفکر اسلامی، خدمت‌رسانی به مردم، دفاع سرزمینی و امنیت داخلی ایفای نقش کند و عناصر تشکیل دهنده امنیت ملی را پوشش دهد.

هفته بسیج فرصتی برای بازخوانی توانمندی های گسترده این نهاد مقدس و امکانی برای ظرفیت شناسی آفاق ساحت های وجودی آن و بهانه مناسبی برای تکریم و بزرگداشت بسیجیان سلحشوری است که همیشه در صحنه بوده و مانده و پرچم غیرت و مردانگی و عزت و شرف را همواره در اهتزاز نگاه داشته اند و به تأسّی از فرامین امامین انقلاب همچنان به سوی قله های پیشرفت و تعالی در حرکتند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و تکریم شهدای بسیج، از خداوند متعال عزت و عظمت اسلام و مسلمین و سرافرازی بسیجیان عزیز و مخلص را در پرتو عنایات امام عصر(عج) و رهبری مقام معظم رهبری، مسئلت دارم.

 امید است که با تقویت بسیج در همه عرصه‌ها شاهد اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =