کد خبر: 333758
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
بازدید 219
پای«بچه زرنگ» کانون پرورش فکری، به غزه هم رسید

با تصمیم کمپانی سازنده این انیمیشن، یک درصد از عواید فروش آن به کودکان غزه و همچنین کودکان محروم در کشورمان ایران اختصاص داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، همزمان با روز جهانی کودک، انیمیشن «بچه‌زرنگ» بخشی از عواید فروش خود را به کودکان غزه هدیه می‌دهد.

کمپانی سازنده این انیمیشن که از ابتدای اکران با شعار «بچه‌زرنگ برای همه کودکان» روی پرده سینماها رفته است، روز گذشته در راستای همدردی با کودکان مظلوم عزه، اعلام کرد که یک درصد از عواید فروش این فیلم را به کودکان غزه و ایران اهدا خواهند کرد.

«بچه زرنگ»انیمیشن قهرمان محوری که در مدت کوتاهی توانسته جایگاه پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران را در اختیار بگیرد، داستانی است از کودک ابر قهرمان ایرانی که بازیگوشی و علایقش شباهت زیادی به کودکان نسل امروز دارد.

گرچه تولید یک کار ارزشمند و متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی‌مان به خودی خود خبری خوش است اما پای بچه زرنگ و ماجراجویی‌هایش به غزه هم رسیده و قرار است این انیمیشن در کنار کودکان مظلوم غزه باشد.

کمپانی سازنده این انیمیشن که از ابتدای اکران با شعار «چه‌زرنگ برای همه کودکان» روی پرده سینماها رفته است، در راستای همدردی با کودکان مظلوم غزه و به مناسبت روز کودک اعلام کرده که یک درصد از عواید فروش این فیلم را به کودکان غزه  اهدا خواهند کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استودیو هنرپویا برای همه کودکان مظلوم و معصوم در سراسر جهان آرزوی شادی و تحقق رویاهای کودکانه‌شان را دارند و با امید به اینکه که روزی همه جهان سراسر شادی و آرامش باشد در خصوص این تصمیم به توافق رسیده‌اند.

فروش پویانمایی سینمایی «بچه‌زرنگ» با مشارکت کانون و به تهیه‌کنندگی حامد جعفری از ابتدای اکران تا الان بیش از ۳۷میلیارد تومان بوده است و حدود ۱میلیون و ۱۰۰هزار مخاطب را با خود همراه کرده است.

گفتنی‌است اکران این انیمیشن در استان گلستان، با همکاری سینما سیار در شهرهایی که فاقد سینما هستند، نیز در حال انجام است.

پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویاست.

پای«بچه زرنگ» کانون پرورش فکری، به غزه هم رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =