کد خبر: 333761
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
بازدید 129
گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز کانون استان زنجان

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی مراکز فرهنگی هنری شماره ۲، ۳، ۶، قیدار، ابهر، گرماب، زرین‌آباد، ماهنشان، مجتمع و کتابخانه‌های سیار صائین قلعه، دندی و سجاس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه ‌های مختلفی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی مراکز فرهنگی هنری شماره ۲، ۳، ۶، قیدار، ابهر، گرماب، زرین‌آباد، ماهنشان، مجتمع و کتابخانه‌های سیار صائین قلعه، دندی و سجاس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه ‌های مختلفی را برگزار کردند.

گزارش خبری هفته ی کتاب و کتابخوانی  مرکز ۳

ثریا ثقفی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ در گزارشی ابراز داشت: همزمان با شروع هفته‌ی کتاب و کتابخوانی و میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار مرکز شماره ۳ در مورخه ۲۸آبان ماه با حضور در مدرسه رودکی برنامه‌های ویژه‌ای را برای ۱۰۰نفر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تحت عنوان (جش کتاب) اجرا نمود.

وی گفت برنامه‌هایی با موضوع کتاب همچون قصه‌گویی با ابزار، معرفی کتاب، معرفی شخصیت (حضرت زینب (س))، نمایش فیلم و مسابقه حضوری از برنامه‌هایی بود که در این هفته اجرا شد.

کتابخانه سیار روستائی دندی

مرکز سیار روستائی دندی برنامه‌ی مشترکی با اداره آموزش و پرورش بخش انگوران و کتابخانه عمومی شهر دندی برگزار نمود.

این برنامه با حضور ۲۴ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برگزار و با اجرای برنامه‌های کتاب‌خوانی، خلاصه‌نویسی، شعرخوانی و در نهایت اهدای جوایز به پایان رسید.

 ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز فرهنگی هنری ماهنشان

فریده بابایی مسئول مرکز ماهنشان گفت: ویژه برنامه "هفته کتاب و کتابخوانی" روز یکشنبه ۲۸آبان ماه با شعار "آینده خواندنی است" با حضور دانش‌آموزان  مدرسه ابتدایی شهید سعادتی در کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری ماهنشان با اجرای برنامه‌های معرفی کتاب، آموزش کاردستی نمایش کتاب فیلم و پرسش و پاسخ از فیلم برگزار شد.

وی در پایان ابراز داشت: در این هفته برنامه‌های تصویرگری کتاب، سفالگری، شعرخوانی و... با حضور اعضاء فعال اجرا شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۲

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مرکز فرهنگی هنری شماره دو برای ۷۰ نفر از اعضا و والدین مدارس شهید قاصدی و ستایش برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری ادبی برگزار کرد.

روخوانی کتاب توسط اعضا و مادران، معرفی کتاب (کلوچه های خدا)، کارگاه سفالگری(ساخت شخصیت های داستان)، کارگاه نقاشی(نقاشی شخصیت های داستان)، قصه گویی،روخوانی کتاب، شعرخوانی و نمایش فیلم از مهمترین این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =