ویژه برنامه های مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سرایان برای یار مهربان

مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان در هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه‌های مختلفی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ مراکز کانون در استان همزمان با هفته کتاب ویژه برنامه‌های مختلفی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار کرند.

بر همین اساس مرکز فرهنگی وهنری کانون در شهرستان سرایان در این هفته  با برگزاری جشن کتاب، نشست بحث آزاد، کتابخوانی، دیدار با مشاغل مختلف و ترویج کتاب و کتابخوانی، بازدید دانش آموزان از مرکز، تقدیر از اعضای کتابخوان و... بیشتر از گذشته رنگ و بوی کتاب و کتابخوانی داشت.

ویژه برنامه های مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سرایان برای یار مهربان

مربیان و جمعی از اعضای این مرکز دیداری با والدین دو عضو برتر کتابخوان مرکز «نرگس و محمد مهدی بنی اسدی» خواهر و برادر فعال کتابخوان عضواین مرکز داشتند و از آنان تقدیر کردند.

گفتنی است محمدمهدی درسال گذشته تعداد۳۸۴ جلد ونرگس نیزتعداد۲۶۲ کتاب به امانت برده اند.

در این هفته دانش آموزان مدارس مختلف سطح شهر سرایان نیز از مرکز بازدید داشتند که در این بازدید ها دانش آموزان علاوه بر شرکت در کارگاه‌های مختلف معرفی کتاب، قصه‌خوانی، قصه گویی، مسابقه با  کانون وفعالیت‌های آن بیشتر آشنا شدند.

ویژه برنامه های مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سرایان برای یار مهربان

 ویژه برنامه یارمهربان کتاب نیز با حضور اعضای  پسر و با خلاصه نویسی و تصویر گری همراه بود  و در ادامه اعضای شرکت کننده در این برنامه یک جلد کتاب هدیه گرفتند و با همراهی مربیان خود با حضور در سطح شهر نیز به تعدادی ازافراد درشغل های مختلف  ازقبیل ریاست کمیته امداد امام «ره»، ریاست اداره فرهنگ وارشاد شهرستان و نزدیکترین فروشگاه به مرکز کتاب هدیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =