استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای تولید محتوای فاخر در مازندران

قاسم عزیززاده گرجی امروز در آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مرحله استانی که در کانون پرورش فکری برگزار شد، اظهار کرد: مازندران سرشار از منابع هویت ساز فراوان در بخش‌های مختلف است که ضرورت دارد این داشته‌ها به نسل‌های جدید و آینده شناسانده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، وی با تاکید براینکه لازم است از تمام ظرفیت‌های فرهنگی که در مازندران وجود دارد به تولید محتوای فاخر پرداخته شود، تصریح کرد: در موقعیت کنونی باید با ابزارهای مختلف برای تبیین فرهنگ مازندران تلاش شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با طرح سوالی ادامه داد: چرا کودکان و نوجوانان ما به سرمایه‌های بومی نمی‌پردازند و نشان می‌دهد بین مجریان و عوامل فهم مشترکی وجود ندارد. این موضوع باید با گفتمان حل شود.

این مسئول با بیان اینکه هر فردی بتواند در کار فرهنگی فضای مفحری ایجاد کند در آنجا تغییر اتفاق می‌افتد، یادآور شد: قصه اگر خوب باشد تاثیر بسزایی دارد، جذابیت قصه به گونه‌ای است که ناخودآگاه فضا را برای انتقال پیام فراهم می‌کند.

عزیززاده گرجی با اشاره به اهمیت پیام، ابزار انتقال پیام و هنر دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: ما هم در جهت ایجاد زمینه مناسب برای بهره مندی از ظرفیت هنرمندان باید فضاسازی کنیم و نقش کانون و آموزش و پرورش در سال‌های دور در این زمینه تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: جشنواره‌ای که بیست و پنج سال مداوم برگزار می‌شود نشان از نقش و زحمات تربیتی کانون پرورش فکری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =